Museum gesloten

02 april, 2020

Het is stil op het leukste station van Nederland. De gezellige geluiden van bezoekers klinken niet door het Maliebaanstation en de stoelen in het theater zijn niet opgewarmd door bezoekers. We kijken uit naar een nieuwe tijd waarin jullie weer rond dwalen in ons prachtige museum. Intussen poetsen wij de treinen en andere mooie museumstukken op, leggen we nieuwe straatstenen en zorgen we voor zoveel mogelijk voor elkaar en onze families.

Op onze website zetten we proefjes die je thuis kan doen, virtuele rondleidingen en andere leuke dingen. Het Spoorwegmuseum is zo toch digitaal open. Vragen? Bel (030-2306206) of mail ons vooral, we zijn gewoon bereikbaar.

Gesloten

Het Spoorwegmuseum is tot nader order gesloten, het evenement Dagje uit met Thomas is afgelast. Achter de schermen werken we hard aan de komende tentoonstelling Tosti’s Truffels Treinen. Lees verder over de tentoostelling >

Tickets

Heb je een regulier ticket voor het Spoorwegmuseum? Dan is deze het hele jaar nog geldig. Tickets voor Dagje uit met Thomas zijn geldig t/m de volgende editie.

Contact

Het museum is van maandag t/m vrijdag per mail bereikbaar via info@spoorwegmuseum.nl en telefonisch tijdens kantooruren op 030-2306206. Onze Sales afdeling is bereikbaar en denkt graag mee bij reeds geplande evenementen en bijeenkomsten voor het najaar (sales@spoorwegmuseum.nl of 030-2306289).