High tea in de trein

Stap in ‘De Blauwe Roemeen’ en ervaar de luxe van een uitgebreide High Tea in dit legendarische restauratierijtuig van Wagons-Lits. Dit historische rijtuig reed onder andere mee op de Holland-Scandinavië Express en de Noord-Express van Parijs naar Sint-Petersburg. Onderweg kregen de gasten heerlijke maaltijden geserveerd.

Tijdens Moederdag op zondag 12 mei openen we wederom de deuren van de Blauwe Roemeen voor een exclusieve High Tea. Waan je terug in de tijd van luxe treinreizen naar verre bestemmingen!

Menu & Kosten

Het menu van de High Tea bestaat uit:

• Diverse hartige en zoete hapjes
  • Soepje
  • Mini kaasbroodje
  • Verse sappen
  • Koffie en thee

De High Tea is vegetarisch en kost €18,95 per persoon, exclusief verplicht entreebewijs.

Er zijn tafels voor 2 of 4 personen beschikbaar in een vaste indeling. Er is beperkte ruimte in deze historische restauratiewagon, daardoor is het niet mogelijk om een kinderstoeltje erbij te zetten en is de trein niet te betreden met een rolstoel.

Tijdstip

De High Tea’s beginnen om 10:30 uur, om 13:00 uur en om 15:30 uur.

De High Tea duurt maximaal 1,5 uur.

Reserveren verplicht

Wil je ook genieten van een High Tea in de trein? Reserveer dan nu door een mailtje te sturen naar spoorwegmuseum@vermaatgroep.nl. Vermeld hierbij je naam, welke dag en tijdstip, eventuele allergieën en voor hoeveel personen je wenst te reserveren. Reserveren kan tot en met vrijdag 10 mei 12:00.

Je ontvangt binnen 48 uur een bevestiging met alle benodigde informatie waarna je reservering definitief is. Vanwege het beperkte aantal zitplaatsen in de trein, kunnen sommige tijden volgeboekt zijn. Reserveringsaanvragen worden behandeld op volgorde van binnenkomst.

Let op: Voor deelname aan de High Tea is een geldig toegangsbewijs voor het Spoorwegmuseum noodzakelijk. De High Tea betaal je bij aanvang en binnenkomst in de trein, dit kan alleen met een betaalpas.