Veelgestelde vragen

Jij vraagt, wij antwoorden

Ben jij op het verkeerde spoor beland en weet je de weg niet meer terug?

Op deze pagina vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Mail ons dan of bel naar 030-2306206.

Het Spoorwegmuseum is van 15 december 2020 t/m 19 januari 2021 gesloten is. Hieronder vind je informatie over gereserveerde tickets in deze periode.

Ik heb gereserveerd, wat nu?

De reservering komt automatisch te vervallen, je hoeft niet te annuleren. Als het museum weer open is kun je een nieuwe reservering maken.

Ik heb (online) een ticket gekocht. Krijg ik mijn geld terug?

Het museum neemt eenmaal gekochte tickets niet terug. Een ticket blijft wel t/m 31 december 2021 geldig, je kan het museum op een later moment bezoeken. Denk er dan wel aan te reserveren.

Ik heb een Winter Station daluren ticket, kan ik deze ook gebruiken voor een regulier bezoek?
Ja, het dalurenticket kan gewoon gebruikt worden voor een regulier bezoek. Je hoeft dan niet na 15 uur te komen.

Ik heb een kaartje voor Winter Station gekocht, dit evenement gaat niet door dus ik wil mijn geld terug.
Je koopt een ticket voor het Spoorwegmuseum, er is geen toeslag voor het evenement Winter Station, dus je betaalt de reguliere prijs van een normaal museumbezoek. Het kaartje blijft gewoon geldig in 2021, je kan het ticket t/m 31 december gebruiken.